Skippi 650
Monotypowy regatowy jacht kabinowy, który zdobywa popularność nie tylko w Polsce, ale także za granica. Stowarzyszenia grupujące armatorów Skippi 650 istnieją m.in.. w Niemczech i Norwegii. W testach przeprowadzonych w zagranicznych pismach żeglarskich Skippi 650 jest oceniany bardzo pozytywnie. W kraju, od 3 lat istnieje Stowarzyszenie Klasy Skippi 650. Jej przepisy zapobiegają wyścigowi zbrojeń, a tym samym ograniczają cenę jachtów. Powstaje on bowiem wyłącznie z laminatu poliestrowo-szklanego, przepisy nie zezwalają na stosowanie egzotycznych materiałów (węgiel, kevlar) na żaden element jachtu. jacht nadaje się do małej turystyki, dzięki wnętrzu z 4 kojami, szafkami i bakistami.
Skippi 650 daje ogromne emocje z żeglowania, osiągając, po postawieniu genakera, bez trudu ślizg już przy sile wiatru 4 B. Maksymalne prędkości jakie zanotowano sięgają 18 węzłów.
Test jachtu w nr. .........
Producent: stocznia Scandinavia Yachts
Stowarzyszenie Klasy Skippi 650: www.skippi650.ant.pl
1. Dane techniczne
2. Zdjęcia
3. Rysunek ofertowy
1. Dane techniczne
Skippi 650
|
długość całkowita |
6,5m |
długość lini wodnej |
6,1m |
szerokość całkowita |
2,5m |
zanurzenie |
0,25/1.5m |
wyporność |
650 kg |
wyporność KLW |
950 kg |
balast |
200 kg |
wysokość w kabinie |
1.35 m |
pow. żagli |
27 m2 |
pow. genakera |
35m2 |
Silnik przyczepny |
2-4 KM |
załoga |
3-4 |
2. Zdjęcia
3. Rysunek ofertowy
|