Phobos 29
Ten  8,5- metrowy balastowo- mieczowy cruiser dedykowany jest zarówno do żeglugi śródlądowej jak i  morskiej ( ze stałą płetwą balastową)  jako jednostka  czarterowa oraz w wersji tzw.  armatorskiej. Jacht mimo umiarkowanej szerokości  ma bardzo pojemne  i wysokie wnętrze ( 1,95 m). Uzyskano je  dzięki dobraniu optymalnej bryły kadłuba i odpowiednio ukształtowanej nadbudówce. Pomieści ono w wersji maksymalnej (załoga 8-osobowa) co najmniej 3 oddzielne  kabiny (mesa, rufowa i dziobowa), kambuz z kompletnym, wyposażeniem oraz obszerne pomieszczenie sanitarne  z WC i natryskiem.  Jacht zaprojektowano z myślą nie tylko o wygodzie, ale również przyjemności  z szybkiego i bezpiecznego żeglowania. Jak wykazuje analiza za pomocą programów komputerowych  MaxSurf, Hydromax i Span, nowy jacht powinien  rozwinąć 8 węzłów przy wietrze 4 B. Stosunkowo prosty takielunek z jedną parą salingów, będzie wyposażony w "automatykę" czyli roler foka, system szybkiego refowania i zrzucania i klarowania grota w kieszeni na bomie.
 
  
1. Dane techniczne 
2. Zdjęcia 
3. Rysunek ofertowy 
 
 
 
 
  
1. Dane techniczne 
 
| 
  Phobos 29  
 
  |  
| 
 długość  | 
9,15 m |  
| 
długość kadłuba | 
8,45 m |  
| 
szerokość | 
2,90 m |  
| 
pow. żagli max. | 
37,0 m2 |  
| 
zanurzenie | 
0,33/1,4 m |  
| 
wyporność | 
3,3 t |  
| 
masa | 
2700 kg |  
| 
masa balastu | 
900 kg |  
| 
wysokość w kabinie | 
1,95 m |  
| 
wysokość masztu | 
11,0 m |  
| 
załoga max. | 
8 osób |  
| 
silnik | 
min. 8 KM |  
 
 
  
2. Zdjęcia
  
 
  
3. Rysunek ofertowy
  
 
 
 
  
 |